KOŘEN, STONEK, LIST

KARTIČKY S POJMY A PRÁCE S TEXTEM

Kartičky k opakování pojmů k tématu vegetativní orgány rostlin.
Žáky rozdělíme na 3 skupiny. Každá skupina dostane tabulky k nastříhání či nastříhané pojmy. Jejich úkolem je rozdělit kartičky s pojmy do skupin a vytvořit z nich myšlenkové mapy. Některé pojmy lze zařadit do více skupin. Žáci mohou použít učebnice, web (odkaz z QR kódu), tištěné texty aj.

Já jsem si text z webu pro žáky přichystala i v tištěné formě a každý z nich si zvolil způsob, kterým chtěl pracovat.

Kontrolu jsme provedli společně na tabuli a vytvořili sloupce s pojmy. Každá skupina žáků vytvářela jeden sloupec.

Ke stažení přikládám i kartičky: PŘEMĚNY VEGETATIVNÍCH ORGÁNŮ ROSTLIN. Ty lze využít obdobně či jako živé pexeso, hledání párů k rozdělování do skupin po zvolení vlastních kritérií aj.

Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

Design a site like this with WordPress.com
Začít